بارش‌های سامانه بارشی تا پنجشنبه ادامه دارد | خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب شرق 

بارش‌های سامانه بارشی تا پنجشنبه ادامه دارد | خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب شرق 

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «شدت بارش در مناطقی که گفته شد رخ می‌دهد، اما علاوه بر این در جنو

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «شدت بارش در مناطقی که گفته شد رخ می‌دهد، اما علاوه بر این در جنوب غرب و مرکز، شرق، شمال شرق و سواحل خزر نیز بارش به شکل پراکنده خواهد بود.»
کبری رفیعی افزود: «چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) نیز به تناوب بارش‌ها به شکل رگبار پراکنده ادامه خواهد داشت. شدت بارش در این روز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان رخ می‌دهد.»
در روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) از شدت بارش باران در شمال غرب کشور کاسته می‌شود. سواحل خزر، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های تهران و سمنان شاهد بارندگی خواهند بود. شدت بارش در روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) به استان مازندران و خراسان رضوی مربوط می‌شود.
رفیعی ادامه داد: «اواخر وقت پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و در نوار غربی کشور شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود. روزهای جمعه (۲۱ اردیبهشت) و شنبه (۲۲ اردیبهشت) وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.»
امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) آب‌های نیمه غربی خلیج فارس مواج و متلاطم است. روزهای پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) و جمعه (۲۱ اردیبهشت) نیز مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز مواج و متلاطم است.
تهران نیز گاهی رگبار باران و رعد و برق را تجربه می‌کند و نوسانات دمایی بین ۱۵ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد است.

بیشتر بخوانید:
باران تا پایان هفته ادامه دارد | فعالیت سامانه بارشی جدید در کدام استان‌هاست؟